سه شنبه ۱۵ آبان
همسفر شعری از علیرضا عالمی
از دفتر قصه ی پرنده نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۱۰۵۲۵۰
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
دنیامون زیباست
اما
بهارو نمیشه دید
آسمون آفتابی
اما
پرواز دو پرنده رو
نمیشه دید
قلب مون مهربون
ولی
شده سرد
تو این زمون
قصه ی من
این روزها
قصه ی خاکستریه
داره بارون میباره
از
چشم من این شب ها
شب های بی ستاره ام
شب های سرد و تار من
گریه میکنم بی صدا
خنده هام
الکی
هنوزم یعنی میشه
شنید
صدای قناری رو
یعنی میشه
قلب سرد ما رو
دوباره
خورشید گرم کنه
یعنی میشه دوباره
برگرده بهار
به خونه
ای همسفر
درد تو درده منه
این شب های
بی ستاره
تقدیر نانوشته منه
بغض و غصه رو
بیا هم بشکنیم
آره ما
میتونیم
خط بزیم
رو هر چی
که داره
ما رو به تباهی
میرسونه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
موفق باشید