سه شنبه ۱۵ آبان
پاییز شعری از علیرضا عالمی
از دفتر قصه ی پرنده نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۱۰۴۹۰۵
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
پاییز
فصل عاشقانه ها
پاییز
فصل هزار رنگ
پاییز
صدای نم نم باران
پاییز
دلم سخت دلتنگ
پاییز
زرد و سرخ و نارنجی و
قهوه اي
برگ درختان
همچون اشک
از چشمانِ عاشق
میریزند بر زمین
پاییز
فصل بی تابی درختان
پاییز
چشمانِ تر آسمان
پاییز
فصل خزان اما
رنگارنگ و زیبا
پاییز
عاشق ترین فصل سال
پاییز
آهنگش صدای باران
آواز خوانش باد
پاییز
شب هایش
گاهی سرد
گاهی ستاره باران
پاییز
زیباست
پاییز
فصل دلتنگی عاشق
پاییز
فصل عاشق شدن
فصل دلداران
پاییز
من دنباله خودم میگردم
در این شهر
در میانه
حجم برگ های
رنگارنگ
پاییز
فصل دلتنگی
عاشق شدن
بی تابی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود