افشای محرمانه ها
بازهم رازی از ،
بلعیدنِ چندهزارمیلیاردِ بی زبانِ دیگر،
افشا شد
در قالبِ قراردادی محرمانه ،
دزدی ای محسوس
میگویند روی قردادِ دارسی سفید شد
به روی آب ریخته شد ،
پَته ی یکعالمه تقوانمایی و تقواگریزی ،
با شیوه هایی نامحسوس
درست است که شیطان به آدم سجده نکرد
ولی اینها ، سجده اش کردند
خائنانی در برابرِ ابلیس ،
همیشه چاکر
همیشه دست بوس
همانهایی که ،
زمانی به سرشان قسم می خوردند ،
چک های رشوه ها در جیبشان بوده
همانهایی که ،
آخر و عاقبتشان چیزی نیست ،
جز افسوس
همانهایی که ،
بنیان شان از ریشه خراب است
اهل ریایند و پیشه شان سرقت ،
نه مؤمنانی در قالبِ بنیانی مرصوص
همانهایی که ،
از آنها انتظارِ نورافکن میرفت
اما نبودند ،
حتی بقدرِ چراغ موشی و گردسوز و فانوس
تا که لحظه ی مرگِ ناخوشایندشان در رسد
تبدیل شوند به روح هایی پُرسوز
روح هایی گُر گرفته درآتشِ وجدان
که فرارشان ، ملتهب ترشان کند
آتشی ابدی ،
برای آنهمه ،
دلق به تن کرده ی سالوس
برای آنهمه ،
کشورفروشِ جاسوس
گرگان و روبهکانی ،
درجامه ای از طاووس
بهمن بیدقی 1400/8/26
سلام و احترام خداعاقبت همه را بخیر ختم نماید آمین