پنجشنبه ۱ آذر
دام بلا شعری از حسین قائدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۱۰۴۶۱۲
بازدید : ۳۲۶ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب حسین قائدی
|
یارب افتادم در این دام بلا
کس نفهمید چرا درد مرا
غصه میخوردم ساکت،بی صدا
خنده های عاشقم از لب جدا
دور باشد حال نامردان زما
حالم از مردی چنین است چرا؟
من نفس اندر هوای عشق کشم
توجدا کردی مرا از این هوا
من قفس راترک کردم ؛ دل رها
تا صدایم برسانم به خدا
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ممنون از نگاهتان | |
|
سلام ممنون از نگاهتان دیده منت نهادید | |
|
سلام ممنون از نگاه پر مهرتان خانم مهتدی بزرگوار | |
|
سلام ممنون از شما بزرگوار خوش آمدید پایدار باشید سپاس گزارم | |
|
سلام خوش آمدید تقدیم نگاه پر مهرتان | |
|
سلام ممنون از شما دیده منت نهادید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود