سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        سلام

        شعری از

        محمد یزدانی جوینده

        از دفتر رباعی نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۱۰۴۴۲۲
          بازدید : ۱۹۹   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد یزدانی جوینده
        آخرین اشعار ناب محمد یزدانی جوینده

        سنگم به سر راه تو اي ماه سلام
        اي ماه به يك نگاه ناگاه سلام
        از سینه به ناگهان کشم آه سلام
        كوتاه كنم سخن به كوتاه سلام
        ::
        تا چند شکسته بسته , خمیازه کشم
        دنباله ی راه , رنج ِ آغازه کشم
        وقت است  روم به لاله زاری با شمع
        همسایه نشینم نَفَسی تازه کشم
        ::
        بیرون بَرَد از خودم مرا همسایه
        آگاه ِ غریبه آشنا همسایه
        بالی بزنم به لطف پروانه و شمع
        دلتنگ همین یکی دو تا همسایه
        ::
        عشق از تو چرا نکرد یادی ای دل
        از یار مگر جدا فتادی ای دل
        پنهان چه کنی ؟ بیا نمی پرسم باز
        کی , دسته گلی به آب دادی ای دل ؟
        محمد یزدانی "جوینده"
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۲:۱۱
        درود بزرگوار
        به شعر ناب خوش برگشتید
        موفق باشید خندانک
        محمد یزدانی جوینده
        چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۱
        سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت وزین ناب و شاعران ارجمند انجمن شعر ناب
        دوستان گرانقدرم .
        این توضیح ضروری است: وقتی تصمیم به استفاده از تخلص گرفتم از آنجا که در حساب کاربری قدیمی ام (تاسیس یکم آبان نود و سه ) با نام محمد یزدانی (محمد یزدانی جندقی ) امکان تغییر نیست
        این اکانت رابه وجود آوردم پست های بلاگ سابقم را به اتفاق نقد و نظر دوستان (پیش از حذف حساب مذکور) به مرور به اینجا انتقال می دهم خندانک از مساعدت مدیریت محترم بسیار سپاسگزارم خندانک چشم به راه دوستان شاعر. ارادتمند . محمد یزدانی "جوینده" خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0