جمعه ۲ آذر
صحنه ناب شعری از رحمان حیدری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۱۰۴۳۲۴
بازدید : ۱۷۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رحمان حیدری
|
زندگی یک صحنه بی انتهاست هرکه عاشق شدبدان بی ادعاست
چونکه بازیگرشدی مردانه باش نقش ما بازیگران عین دواست
چون ندانی شیوه بازیگری ترک این صحنه بدون شک رواست
مابه خودوامانده ایم ازبندگی با مهارت تو نشان ده خط راست
آدمی یک فعل آدم بودن است پیش افکار بشر این ادعاست
زندگی بامانمی سازد ولی سعی وکوشش راه درمان شماست
صحنه گردان تمام نقش ها گر بخود آئیم در دست خداست
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وتحیات: برمامنت گذاشتی مطالعه فرمودید. سلامت باشید | |
|
باسلام وارادت: ازحسن توجه جنابعالی سپاسگزارم. پایدارباشید | |
|
باسلام،ادب واحترام: سپاسگزارم ازلطف حضرتعالی پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود