جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
غرور
شاعررسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
غرور لعنتی بزار، دادبزنم دوستش دارم
یه بار بیا مانع نشو، که پا رو قلبم بزارم
بزارم بگم عاشقونه ،تمام هستی منه
بهونه ی بودن من ، هستی و مستی منه
به یاد روز های قشنگ ، میون شهر آرزو
خیره به چشمای توأم ، غزال تیر پا بگو
به کوه و صحرا میزنم ، کبوتر امید من
به دشت و دریا میزنم ،کبوتر سپید من
به قلب شب ها میزنم ، بهانه بودن من
یه شب به دریا میزنم ، نشانه بودن من
حک شده توی قلب من،عاشقتم عاشقتم
داد میزنم تا بدونند ، تو عاشقی لایقتم
بهونه ی بودن من ، بیا به کلبه ی دلم
قدم بزار روی چشام،عجین با آب و گلم
دوستت دارم عاشقتم، غرور لعنتی بزار
دو عاشق واقعی رو،کنار هم ببین یه بار
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
پر احساس