شنبه ۳ آذر
پمپاژ قلب شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۳:۴۳ شماره ثبت ۱۰۴۲۲۵
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
گونی گوننن طاقتیم دای آزالیبدی
گوزومون نوری گدیب لحظلریم دای دارالیبدی
سنین عشقینن قوجالدیم سققلیمدع دای آغاردی
بیلع گیدسع گورورم کی عموردن بی شی قالمییبدی
آرزیلیرام منع تای عاشق و مجنون اولاسان
من جن یوخ مینن بیریم جن یاناسان
منی بیر یادع سالیب تیز اوزووا سن گلسن
دویسن دیزلریوا قالخیب دالیمجان گزسن
آرزیلیرام منع تای حسرت یاری چکسن
آمما کاش سن منع تای توسدولری چکمیسن
آرزیلیرام گونی گوننن روزگارین شاد اولا
کاش زمانن سنه تای ظالم و بیرحم اولمیا
من کی گیدیدیم داها الدن آلمادین سن منی غمنن
دردع درمان ویرمدین هیش دیدینکی بو عشقیدن گیش
قویاخکی دونیا بیصابدی گجه گوندوزدع یالاندی
وجدانا پس نه گلیبدی عاشقین قلبی یانیخدی
اورگیم دای دوزه بیلمیر پمپاژی چوخ چوخ ضعیفدی
اورگیم پارچالانیبدی ساب ساری رنگیم قاچیبدی
حسین ایغ اوستع اولوبدی دای قیشدان قووا گدیبدی
داها دای طاقتیم یوخدی قیز سنین هیش دینین یوخدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ما که ترکی را
مادرزادی
نمیدانستیم
ایضا
معنا
کاش معنا میکردی
با سپاسمندی