جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
دیار شیران
تقدیم به لر تباران ایرانی
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
از دیار سبزه زار و آ بشار
از دیار شیر های نامدار
از دیار گیو و گودرز دلیر
از دیار و خطه مردان شیر
از لرستانیم مهدشعروشور
از لرستان سرافراز و غیور
از دیار لر تباران وطن
گویشی زیبا در جان سخن
بختیاری و لرستانی ، لکی
درشهامت نیست بین ما،شکی
از دیار ساز و سرنایم ما
تا قیامت پای بر جائیم ما
ماهمه زاکرس نشین باصفا
شیر سنگی،مفرغ و کوچ ست زما
اشترانکوه و گهر تا تخت شاه
می درخشد در فلک لر همچو ماه
قلعه و آبشاربیشه ،آ ب سفید
دردل این مردم است نورامید
در زمان جنگ شیر کار زار
دشمنان را کرده ایم ما تارومار
سینه هامان غرق درعشق خدا
ما محب اهل بیتیم هر کجا
من لرستان ام و ایرانی ام
همچو سرداران کاویانی ام
پرچمش را می کنم بر تن کفن
خوارسازم دشمنش ازمردو زن
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
زنده باد ایران