سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    طلوع شمس

    شعری از

    یوسف سیف زاده

    از دفتر شعر از یوسف سیف زاده نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۵۴ شماره ثبت ۱۰۴۱۵۶
      بازدید : ۲۰۰   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    گل ز بهار می رسد غنچه. گلاب می دهد
    شادی و شور کجاست غرق خوش حال می شود
    آمد به جهان محمد آمد به جهان
    باغ پر از گل شده چشمه پر از صفا شده
    یار به ما خنده کنان مژده یک وصال شده
    آمد به جهان محمد. آمد به جهان
    عرش به صحنه آمده مژده که رحمت ٱمده
    بتکده ویران. شده بت همه جا خوار شده
    آمد به جهان محمد آمد به جهان 
    جهل وفساد پر زده مومنی احیا شده
    آمد به جهان محمد آمد به جهان
    ریگ بیابان به رقص تابش خورشید به عرش
    هلهله شادی شده شمس و قمر سجده به رب
    آمد به جهان محمد آمد  به جهان
    شور  وصفا پخش شده حال و هوا سبز شده
    آب و حیات داده خدا رحمت حق بذل شده
    آمد به جهان محمد آمد به جهان
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
    درود بزرگوار
    دلنوشته زیبایی است
    ایام مبارک خندانک
    علیرضا مرادی( مراد )
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۳۶
    سلام و درودها خدمت استاد سیف زاده ادیب و گرانقدر
    شعرتان مملو از زیبایی بود
    ایامتان به خوشی و شادکامی
    در پناه حق تعالی
    خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۴۷
    شاعر وهنرمند ارجمند
    همواره تابان
    جوشان وخروشان باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی مزینانی عسکری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۰۹
    سلام و عرض ادب
    عیدتان مبارک
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0