پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر فرشیده کیهانی (سکوت)
آخرین اشعار ناب فرشیده کیهانی (سکوت)
|
گذر ثانیه ها باز به من می گوید
حیف از آن عمر گرانی که به "ای کاش" گذشت
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد بزرگوار | |
|
سلام و سپاس از لطف شما شاعر توانا | |
|
سپاس، مانا باشید و موفق | |
|
درود، زنده و شادان باشید. | |
|
سپاس | |
|
سلام و سپاس از لطف شما خانم گودرزی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید