يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
شعله سرد
از شرر عشق سوز به دل این دلسوخته
سالهاست به لقا اش دیده به در دوخته
هجر هر سوخته به وصلُ وصال نشود
شعله سردی منتظر چو برکان گداخته
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد بزرگوار و عزیز | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد معینی استاد اینجانب ادیب و شاعر بزرگوار سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد مزینانی عسکری بزرگوار شما همیشه به بنده لطف دارید سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بانو حکیمی ادیب و شاعر گرانقدر
سپاسگزارم | |
|
سلام و ارض ادب بانو بهرامی عزیز نظر لطف شماست سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بانو مهتدی شاعر و ادیب گرانقدر و عزیز
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد صادقی بزرگوار و عزیز | |
|
ای دوست کجایی تو را منتظر بسیار
بفرجت نمایان شو ، مشتاق تو را بسیار
.......
درود بر شما استاد اسماعیلی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود