چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
رنگ و بو داره این عشق با تو
زندگی میشه عالی
هر جور که باشی میخوام با تو
جات نشه خالی
میدونی که عشق من
که این دنیا زودگذره
اما برام عشق من
بی تو دنیا نمیگذره
بی منت میخوام بگم هواتو دارم
تا وقتی زنده هستم هواتو دارم
تو هر جا باشی من هواتو دارم
بی منت میخوام بگم هواتو دارم
تا وقتی زنده هستم هواتو دارم
تو هر جا باشی من هواتو دارم
تو رو دوست دارم که هواسم بهته
عشق من قربونت برم حسم باهاته
عشقم این چشمام محو اون نگاهته
تو راه تو ادامه بده هواسم بهته
بی منت میخوام بگم هواتو دارم
تا وقتی زنده هستم هواتو دارم
تو هر جا باشی من هواتو دارم
بی منت میخوام بگم هواتو دارم
تا وقتی زنده هستم هواتو دارم
تو هر جا باشی من هواتو دارم
شعر و ترانه جدید ( هواتو دارم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.