جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی پیرانی شال (آرام)
آخرین اشعار ناب علی پیرانی شال (آرام)
|
تکه چوب
همچنان یک تکّه چوبی
مات و مبهوت
بس شناور
برسرِ دریایِ آبم
کی مرا باشد توان و پایِ ماندن؟!
بر سرِ این آبِ دریا
تا به کی باشد مرا تاب و توانی؟!
تا بمانم ایمن از امواجِ دریا
غرقِ افکاری پریشان
گفتم" آرام"
بازیِ این روزگاران
بس عجیب است
گه فراز و گه نشیب است
گه تو شادی
گه تو خندان
گه دلت تنگِ حبیب است
گه تو را یکصد طبیب است
آری اینک
رحمتِ پروردگارت
وقتِ سختی
گر نباشد
شاملِ احوالِ زارت
ناتوانی
ناتوانی...
ای برادر
وقتِ سختی
وقتِ یاس و نا امیدی
تکیه بر لطفِ خدا کن
میشود وقتِ نیازت
تکیه بر لطفِ خداوند
چاره سازت
تکیه بر لطفِ خداوند
چاره سازت.
علی پیرانی شال(آرام)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوچههای طوس، هنوز بوی عطرآگین تو را میدهد و آوای غریب ملائک هنوز در طواف حریم کبریاییات به گوش میرسند
شهادت امام رضا (ع) تسلیت