جمعه ۲۵ آبان
پنجره شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۱۰۳۴۹۲
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
پشتِ پلکِ خیسِ کوچه
خوابِ پنجره پریده
غرقِ یه سکوتِ تشنه
بغضِ آسمون و چیده
دامنِ شب و گرفته
تا ستاره ها نمیرن
تا که روشنی دوباره
تو نگاهش جون بگیرن
رویِ صورتش نشسته
اشکِ سردِ چشمِ مهتاب
عکسِ ماه و قاب گرفته
تو نگاهِ کرمِ شب تاب
می چکه خیالِ خیسش
رویِ حسرتِ یه رویا
از دلِ شکسته یِ شب
می نویسه تا به فردا
با نگاهِ مه گرفته
آسمون و غرق کرده
تو دلش تبِ ستاره
مرهمِ شبایِ سرده
چشمِ روشنِ زمینه
می تپه تو نبضِ آوار
رویِ شونه هایِ جاده
دل سپرده به یه دیوار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است