شنبه ۳ آذر
یاد خدا شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ۲۳:۳۷ شماره ثبت ۱۰۳۴۸
بازدید : ۸۶۸ | نظرات : ۱۷
|
|
یاد خدا
کس را هوس صحبت ما نیست در این شهر
جزدُرد بر این درد دوا نیست در این شهر
ما قصّه ی خود از سرِ اخلاص بگوییم
افسوس که گوش شنوا نیست در این شهر
بازی شب و روز اگر عمر ورق زد
بینی که به جز جورو جفا نیست در این شهر
از ساقی و آن صف زده مژگان سیاهش
جز خون جگر حاصل ما نیست در این شهر
بسیار کشیدیم ز بی مهری یاران
گویی که دگر اهل وفا نیست در این شهر
از یاد ، خدا برده و هی مرثیه خواندیم
دور ازتو مگر یاد خدا نیست در این شهر؟
(راسخ )چه نکو گفت بر میکده (سرخی)
کس را هوس صحبت ما نیست در این شهر
"غزلی از استاد سرخی وژیلاراسخ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.