شنبه ۳ آذر
مروارید ناب شعری از علی اوسط حسینی
از دفتر پرنیان نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۱۰۳۴۶۷
بازدید : ۲۱۰ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علی اوسط حسینی
|
مروارید ناب
****
موجی از عشق در نگاهت جاری است
از نگاهی که زعصیان عاری است
در نگاهت راز ها پنهان شده
گاه از هجران یار نالان شده
می نماید راه بر عاشق چنان
در ره وصلش بکوشم من ز جان
چشم تو دریای از قاموس عشق
متصل گشته به اقیانوس عشق
عشق هست چون موج در چشمت عیان
گشته ای چون نغمه خوانی خوش بیان
کاش این دریا مدام مواج بود
ساحلش دائم پر از امواج بود
دل در این ساحل به آرامش رسد
اضطراب دل به پایانش رسد
زندگی را معنی و مفهوم شده
داستان عشق را منظوم شده
کاش می شد که در این دریای عشق
غوطه ور شد بهر یک سودای عشق
یا که چون صیاد در اعماق آب
می نمودم صید مروارید ناب
****
علی اوسط حسینی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
موثر و پر معنی