يکشنبه ۲۷ آبان
عشق رنج دیده شعری از حمیدرضا بابامیر وند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۱۰۳۲۷۳
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حمیدرضا بابامیر وند
آخرین اشعار ناب حمیدرضا بابامیر وند
|
تُو مِثل آهَنگی بُودی کِه تُو ی مَستی خُوندَم صِدام بَدبود وَلی هَرچه خُوندَم غَمگین بودَم
رُک بِگویَم اَز هَمه کَس رَنجیده اَم اَز غریب وُ آشنا خیلی تَرسیده اَم
مَن تَمام کوچه ها را قَدَم قَدَم گَشته اَم
سال ها اَز بس که خُوش بین بودِه اَم
هَر کَلاغی روُ کَبوتَر دیده اَم
هَر کَسی را جورِ دیگَردیدِه اَم
بیخیال سَردیِ آغوش هامَن به آغوشِ خُود چَسبیده اَم
مَن شُما را بارها وَ بارهادَر لابه لایه هَردُعا بَخشیده اَم
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب
من برای این که کسی داخل خواندن شعر دچار مشکل نشه اعراب گذاری کردم که به راحتی خوانده شود و کسی داخل خواندن شعر گیر نزند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است