شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب فریبا مُطاعی
|
هستی به مستی پا گرفت
مستی به هستی جا گرفت
تَن ها به هستی شد رَها
سَرها به مستی شد رَها
هم آن به این معنا گرفت
هم این به آن مأوا گرفت
حور وُ مَلَک را بر فلک
شورانده این چرخ وُ فلک
هر گاه به خوانی خان گرفت
او را به جامی جان گرفت !
***
4/ 5/ 1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.