جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نادر مسلمی ( ن م قطره )
آخرین اشعار ناب نادر مسلمی ( ن م قطره )
|
چامک ۱
ابر ذهنم بارانی است
چتر خیالت را باز کن
تا نم نکشد
تصویر باهم بودنمان .
چامک ۲
شعری که
هرگز سروده نشد
شعر بلند پرواز بود
که در اوج آرزوها
قافیه باخت .
چامک ۳
در وداع پاییز
خش خش بوسه های برگ
بر گونه های زمین
کر می کرد
گوش زمان را .
چامک ۴
با کودک اندیشه ام
مجادله دارم
کی بزرگ می شود ؟
چامک ۵
از بس احساسم را
به تو عادت داده ام
معتاد علاقه های تو شده است
ذهنم .
دکتر نادر مسلمی (ن م قطره)
.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب چامک یا چامه شعر کوتاهی است که دارای ویژگی های زیر باشد : ۱_ ایجاز یا موجز بودن ( خلاصگی ، کوتاهی ، اقتصاد واژه گان) ۲_ سادگی و امروزی بودن ۳_ احساس و خیال یا منطق شعری ۴_ ارتباط عمودی و افقی ۵_ ضربه و کوبش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وکی از یکی بهتر بود .
و چهارمی را به مقام اول و طلا
دومی را به مقام دوم و نقره
اولی را به مقام سوم و برنز