جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
النگوهای من در لحظه ی بوسیدنش ، پر سر صدا هستند
و گیسوهای سرخوش در میان معبد آغوش گرم او رها هستند
پر از زخم انار سرخ می ماند دل سالومه ها، وقتی نمی خندد
و شبها از تب فیروزه ی خام و نگاه آفتاب او جدا هستند
پر پروانه ی اشعار من از عطر پاییزان لبهایش خبر دارد
و آهوهای وحشی هم به رویاهای سبز دستهایش مبتلا هستند
برای رستخیز تکه های آبی اندام گنبدهای مشرق ، سالها گم شد
درختان بلند کاج برفی ، یادگار وحشی این ماجرا هستند
غروبی شیفته ، قلبی خروشان از شکوه ابرناک آشنایی ها
خدایان شراب عاشقان کور مادرزاد هم، بی انتها هستند
مسیحی ، بردباری ، عارفی ،مردی یقین انگیز و روح افزا
در این عصر سیاه و سرد ، خورشیدان فاش رستگاریها کجا هستند..
|