چهارشنبه ۱۶ آبان
خسته ی تاریکی شعری از زهرا مهدوی راد(گل یخ)
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۱۰۲۸۸۹
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
آغوش خدا هست ولی خواب نداریم
در پهنه ی دریا لب سیراب نداریم
گلهای امیدیم که با معجزه ی خاک
بر شاخه نشستیم و غم آب نداریم
این سایه شدن در پی بیزاری نور است
ما چاه نشینان تب مهتاب نداریم
هر بازدم از غصه ی یک دم به فنا رفت
در سینه ی خود خاطره ای ناب نداریم
ما چله نشین تنِ شب،خسته ی نوریم
از دوری خورشید ولی تاب نداریم
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار اگر سیر آب خوانده شود بله مشکل دارد اما من سیراب استفاده کردم که نمیدونم چنین کلمه ای درست باشه یا نه که شما اساتید اگر میشه لطف کنید و منو راهنمایی کنید سپاس از حضور گرم شما | |
|
سپاس از توضیحات به جای شما من اگر تن سیراب بذارم فکر کنم درست بشه | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس از شما | |
|
درود برشما سپاسگزارم چشم حتما | |
|
درود بزرگوار سپاس از حضور و همراهی شما | |
|
درود بر شما عالی نگرید سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود بر شما بانوی مهر و آینه سپاس از دلگرمی شما | |
|
درود بانوی عزیز و دوست داشتنی سپاس از توجهتون | |
|
درود باتوجه به فرمایشات شما من مصرع را تغییر دادم امیدوارم قابل قبول مخاطبین عزیزم و شما دوست نازنینم باشد
آغوش خدا هست ولی خواب نداریم در پهنه ی دریا لب سیراب نداریم
گلهای امیدیم که با معجزه ی خاک بر شاخه نشستیم و غم آب نداریم
این سایه شدن در پی بیزاری نور است ما چاه نشینان تب مهتاب نداریم
هر بازدم از غصه ی یک دم به فنا رفت در سینه ی خسته نفسِ ناب نداریم
ما چله نشین تنِ شب،خسته ی نوریم از دوری خورشید ولی تاب نداریم
#زهرا مهدوی راد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود