سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      صید صیاد

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر روزگاران نوع شعر قطعه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۱۰۲۷۶۳
        بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه العزیز
      صید صیاد
       
      لنگر فکند شب به دل برکه حزین
      در جوی عشق آمده بودم به جستجو
      ماهی صفت به طعمه تو میل کردم و
      قلاب رفت در دهن چاک من فرو
      تو آمدی و بر سر من ایستاده ای
      چشمت پر از طمع شده و پر ز پرس و جو
      خود در تلاقی است نگاه من و تو و
      وحشت نموده ای ز رویداد پیش رو
      وقت تلافی است ؛نهنگم من و گمان
      کی داشتی کنی تو چنین صید را ز جو
      #مهدی_رستگاری
      هجدهم مرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
      نهم اوت سال ۲۰۲۱ میلادی
      (سروده در شب تصویر سرایی با شعر بداهه 
      دفتر شعر روزگاران
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۰:۴۴
      بسیار عالی جناب رستگاری .

      زیبا بود .
      نگاه زیبایی هم داشتید .
      درودها.
      خندانک
      رضا رضوی تخلص (دود)
      يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ۰۸:۲۷
      سلام و درود جناب رستگاری
      شاد باشید و سلامت
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۸:۱۷
      باسلام وارادت
      خواندم ولذت بردم
      درود درود
      ادیب دانا وتوانا
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0