دوشنبه ۵ آذر
دختری از روم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۱۰۲۵۸۵
بازدید : ۱۰۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دختری از روم
آن خدایی که به دختری از روم
شوقِ بَردگی دهد ،
تا مهدی بیاید ،
شک نکن همان خدا وقتش رسد
به یه دنیا بَرده ،
همگان برده ی نفْس
شوقِ آزادی دهد ،
تا مهدی بیاید
کارهای ماست که هیچ ،
حساب کتاب ندارد
عالم که حساب کتاب دارد
باید وقتش برسد ،
تا موعدِ عهدی بیاید
تحت الحفظ ،
حافظ التختی بیاید
باید تخت پادشاهیِ خدا ،
به افکار ونظرهای کفر و شرک ،
حرمت بگیرد
جانشین شود به ایدههای ،
ماوراء و ایمان ، آن ،
" موعودِ جهانیان ، مهدی "
آن رساترین خلیفه ی خدا
آن خلیفة اللهِ جهانی
بهر یک جهادی عالمگیر باز،
جَلدی بیاید
بهر این دنیای تلخ که کامها را ،
همه ریخته به هم ،
عسل و شهدی بیاید
جانم فدای مهدی موعود
در پناه حق ، یا علی
بهمن بیدقی 1400/6/13
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف بی پایان شما ایام به کام | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف بی پایان شما ایام به کام | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف بی پایان شما ایام به کام درپناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب آقای ابراهیمیان بزرگوار سپاسگزارم از لطف بی پایان شما ایام به کام درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج)
ادرکنی