جمعه ۲ آذر
عاقلِ جاهل شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸ شماره ثبت ۱۰۲۲۰۷
بازدید : ۱۶۸ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
عشقم به تو، خدشهدار شده بود
و من غافل!
مِهرم به تو، پابرجا بود
و من عاقل!
جایی در دلم، خالی شده بود
و من جاهل!
خدا خواست و، عشقم به تو بازگشت!
من یار مینوی تو هستم
بی تو
دروازهی بهشت را بـِهـّشتّم!
و با تو، دّرّک برایم بهشتم
عشقم بومرنگ بود و
من غریق سرنوشتم...!
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استاد استکی عزیز
تشکر میکنم از حضور امیدبخشتون زببایی زندگی نصیب شما
مانا باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درودا جناب خوشرو گرامی سپاسگزار لطفتانم برقرار باشید عشق خاصیت بومرنگی دارد برود هم دوباره بازمیگردد | |
|
درودها جناب آزادبخت گرانقدر
سپاسگزارتانم زیبا نگاه شماست
سبک دلوارهست بزرگوار 🌹🌹🌹 | |
|
درودتان باد استاد معینی بزرگمنش
سپاس از بود پرمهرتان لطف عالی متعالی
برقرار آرامش باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درودا بانو رحیمی نازنین
سپاسمندم زیبا نگاه شماست
مانا وجود ارزشمند شما 😍👌🌹 | |
|
درود بانو کاسیانی عزیز سپاسگزارم زندگیتان پویا 🌹 🌹 | |
|
درودها بانو عمارتی جان تشکر میکنم روزگارتان پربارتر پابنده باشید | |
|
درودا جناب آزادبخت جوان و گرامی سپاس از حضور و شعر زیبایتان مشکل کمآبی حل بشه آبیاری هم میشود انشاءالله سرافراز باشید | |
|
درودتان باد جناب صادقی شاعر ارزنده
سپاسمند حضورتانم برقرار آرامش باشید
مهرتان مستدام 🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب رضوی والامقام
سپاسگزار حضورتانم برقرار باشید
🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودها جناب هادی بزرگوار سپاسمند بودتانم دلنشین وجود ارزشمند شماست پاینده باشید | |
|
درود و صد درود به محضر شما استاد انصاری والامقام چه لذتی میبرم از بداهههای دلنشینتان🌹 برقرار آرامش باشید | |
|
درودها جناب ابراهیمی ارجمند
سپاسگزارم زیبایی در وجود شماست
زندگی بکام 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودا جناب مراغه گرامی
سپاسمند بودتانم زیباروزگار باشید
لذت زندگی نصیبتان 🌹🌹🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید