جمعه ۲ آذر
ستاره ( از مجموعه بیمخاطب) شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۱۰۲۱۴۱
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
نه دست دارد
نه پا
ستاره ام
ویلچرنشینی است
در شیب ِ شب ِ زمین ...
|