جمعه ۲۵ آبان
نگار شعری از علیرضا جوشقانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۱۰۱۷۵۲
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا جوشقانی
|
ای نگار آسمانی ، ای حریم مهربانی
تو طلوع مهر الفت ز سرانگشت جهانی
بر لب رود خروشان معنی صدای آبی
در نگاه چشم خسته تو حضور عشق نابی
منم اون سقوط فریاد , آرزویی رفته بر باد
منم اون کوه شکسته زیر ضربه های فرهاد
تویی اون ناجی قصه , مرحم این قلب خسته
تویی اون شعر رهایی تو شروع آشنایی
ای تو یارم یادگارم توی فصل نو بهارم
با تو من دنیارو دارم ای تو بهترین نگارم
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب خدمت استاد گرامی بسیار خوشحالم که در جمع بزرگانی همچون شما هستم هميشه سرفراز باشيد و سلامت. : | |
|
درود برشما استاد بزرگوار لذت بردم از بداهه زیبای شما امیدوارم افتخار شاگردي در محضر شما استاد گرانقدر را داشته باشم سلامت و پایدار باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید