شنبه ۳ آذر
طلا در خورجین شعری از فرهاد معارفوند
از دفتر دری وری نویسی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۰۶ شماره ثبت ۱۰۱۷۰۲
بازدید : ۱۸۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب فرهاد معارفوند
|
آن مرد با خر آمد
آن مرد با بنز رفت
|
نقدها و نظرات
|
😀 | |
|
ممنون خواستم حال هوام عوض شه در اصل طنز بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود
مبین مشکلات جامعه