دوشنبه ۵ آذر
رقصی زیبا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۱۰۱۴۷۹
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
رقصی زیبا
به سرسرا آمده روح
بهرِ رقصی زیبا
بهرِ اندیشه ای سالم
رقصِ مغزی زیبا
متجانس نیست رقص
با فردی زشت
باید رقاص
باشد ،
شخصی زیبا
انفاسِ زشت ،
دیوی بلدند
نه پری بودن را
پری با پری باید برقصد
آغشته به نفْسی زیبا
تا که ازآن ،
شعرهای خوب تراود
به وصفی زیبا
تا که روح ،
با بوسه ی آسمان
مکیده بشود
به اخذی زیبا
بهمن بیدقی 1400/5/6
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بی پایان مؤید باشد | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بی پایان ایام به کام درپناه خدا | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس از حضور ارزشمندتان و سپاس از لایک تان مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موفق باشید