سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر لیلا گماری ( مأنوس شده با قلم)
آخرین اشعار ناب لیلا گماری ( مأنوس شده با قلم)
|
چقدر این روزها دلم شعر میخواهد
دلم یک کاغذِ خالی میخواهد
یک قلمِ روان
و یک خطِ خوانا
میانِ همهمه ی افکارم گم شده ام
نمیدانم از چه بگویم
از کجا بگویم
از که بگویم
فقط میدانم باید بگویم
باید بگویم از این جوش و خروش
از این افکارِ خود جوش
از این احساسِ پُرهوش
دلی دارم سراسر نور
سراسر شور
گاه گاهی به سرش میزند این دل
که به دریا بزند
به کوه
به جنگل
به صحرا و به بستان
گاه در میانِ این دل
گم میکنم خود را
گاه میشوم پیدا
آنگاه
میشوم
تنهای ِ تنها
پیشه ام نقاشی ست
می کشم
گاهی دشت
گاهی چشم
گاهی یک غزل از سرخوشی را میکشم
گاه میشود در میان این همه احساس
خود را گم کرد
و چشم را بست
و آرام و آهسته رفت به خواب
و صبح
با صدای ِ مرغانِ خوش الحان برخیزی
خودت را به آفتاب نشان دهی
سفره ات را به کنارِ رودی جوشان
بنشانی و
خود را دعوت کنی به یک چای
و آنگاه دوباره اندکی چشمانت را ببندی
و خدا را بو بو بکشی
چه زیباست لمسِ حضورِ دوست
در تک تکِ ثانیه هایی که در یدِ قدرتِ اوست
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود به سخندانِ قهار و استادِ بزرگوار جناب استکی حضور خدا هرجا احساس شود بی شک آنجا را با زیبایی جلوه خواهد داد سپاس از خداوند بخاطر اینکه عطر خود را به کاممان می چشاند | |
|
درودها به شما بانو جلیلیِ عزیز سپاس از مهر نگاه و لطف حضورتان | |
|
درود به استاد معینی گرانقدر سپاسگزارم از حسن نظر شما مفتخرم به حضورتان | |
|
درود به مهربانوی عزیزم بانو کاسیانی سپاسمند شما استادِ سخن هستم | |
|
درود به شما گرانبانو آذر سپاسگزارم امیدوارم بازتاب دعایتان بدرقه ی زندگیتان باشد | |
|
سلام و درود به بانو حکیمی بافقی عزیز و محترم حضورتان باعث دلگرمی ست برایم سپاسگزارم از حضور سبز و پرمهرتان | |
|
درودها به بانو حکیمی سپاسگزارم بابت گلهای زیبایتان | |
|
درود بر شما بازم بسرا که عالی می سرایی منتظر شعر جدیدت هستم
| |
|
دیگه اونور نمیایی چهارتا بداهه بسرایی برامون | |
|
سلام بانو برای جواب دادن به نظرات دیگران از گزینه ارسال پاسخ که در زیر نظر هست استفاده کنید 🙏 | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از راهنماییتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود
بو کشیدن رب جلیل
چه صفایی دارد