جمعه ۲۵ آبان
آرزوی مدید شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۱۰۱۲۷۳
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه العزیز
در وصف دوری
دلتنگی شبانه و اشک شدید را
می بینی و سرشک دل ناامید را
او رفته است در دل شب ها چه می کنی
تو جستجو غبار و مه ناپدید را؟
بنگر به آینه تو ز آثار غصه اش
آشفتگی این همه موی سپید را
در خون تپیده دل ز جفا محترم بدار
در بارگاه سینه خود این شهید را
مهدی چه می کنی؟ تو نباید رها کنی
این آرزوی مهمل و پوچ و مدید را؟
او هیچ وقت اهل محبت نبود و نیست
باید برون کنی ز سرت این امید را
#مهدی_رستگاری
یکم مرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و سوم ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی
(سروده در شب بداهه سرایی
دفتر شعر روزگاران
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب استکی عزیز | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران سرکار خانم. لطف عالی پاینده | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب خوشروی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود