يکشنبه ۲۷ آبان
عطر آشنا شعری از منیژه قشقایی
از دفتر الهه ی عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۱۰۱۱۳۲
بازدید : ۱۸۱۴ | نظرات : ۹۵
|
آخرین اشعار ناب منیژه قشقایی
|
میان مرزها گم
آسمانی سر نمی زد ازنگاهم
معبد ی برپا بود در دل...
نبض نوربانفس هایت منتشرشد
بوسه نو کردی بر لبهایم
اقامتگاه تاک هاشدتن
پیمانه ها سررفت ازپرهایم
بر رخ پرواز کشیدی چشمهایم را
عطر اقلیم آشنایی
ردایی هم قامت
که از آن هردم
گل می چیند
این پیراهن
|