دوشنبه ۵ آذر
با تو شادم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ۰۵:۵۱ شماره ثبت ۱۰۱۰۸۴
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
با تو شادم
تک تکِ ثانیه های من ، تو
تک تکِ سادگی های من ، تو
تک تکِ تازگی های من ، تو
تک تکِ تابندگی هایم ، تو
بی تو این ثانیه ها هیچ اند یار
بی تو این عمر، چه می چیند یار؟
بی تو مثل ماری، دنیا دُورِ تنِ من ،
می پیچد یار
بی تو هیچ نیلوفری نیست ،
که به دُورِ روحم ،
پیچد یار
بی تو میخ ام !
به انتظارِ ضربه های چکش
بی تو پیچ ام !
یکریز به دُورِ خودم ،
می پیچم یار
باش درکنارم تا ،
آزادترین ها باشم
باش درکنارم تا ،
از بهترینها باشم
با تو یکتاست که ، همیشه من خوشحالم
با تو طنزم ، شادم ، با حالم
بی تو یک پژمان ، غریبه ، ناشاد
دنیا می بیند مرا ازترس، درگوشه لبم تب خالم
بی تو میمیرم و روحم ،
نق میزند یکریز به من
که بدونِ لُعبتِ عشقِ خدائی اش ،
چقدر بد حالم
چقدر بی حالم
بهمن بیدقی 1400/4/24
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس بیکران از نظر محبت آمیزتان شاد باشید | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس بیکران از نظر محبت آمیزتان شاد باشید درپناه حق | |
|
باسلام و عرض احترام آقای پرهیزکار بزرگوار سپاس بیکران از نظر محبت آمیزتان شاد باشید | |
|
باسلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار سپاس بیکران از نظر محبت آمیزتان شاد باشید | |
|
باسلام و عرض احترام آقای ابراهیمی بزرگوار سپاس بیکران از نظر محبت آمیزتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی عارفانه و زیبا بود
موفق باشید