دوشنبه ۵ آذر
دل میرود ز دستم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۰۶:۰۹ شماره ثبت ۱۰۰۷۹۷
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دل میرود ز دستم
" دل میرود ز دستم "
بیائید نگذاریم
اگر که رفت ز دستم
که را جایش گذاریم ؟
بیش از، تحفه است آن
به لطفش ، گل عذاریم
بی آن ، به دردِ سختی ،
یقینِ محض دچاریم
بدونِ دل ، گُل نیستیم
اگر که برگ نباشیم
یقین بدان که خاریم
بدون دل ، چه داریم ؟
سَر که ، احساس نداند
بی دل یقین
روحی خشن داریم
با اوست که ، خوش فالیم
بی او یقین بدان که ، خیلی هم بد فالیم
بی او رسیده نیستیم
یقین که کالِ کالیم
بی او به عشق ، لالیم
با اوست ز دردِهجران
زیبا به نی ، نالیم
بعد از نی است که باحضورِ آن دل
خیلی هم خوشحالیم
لیک به بودنِ او،
درهمجواریِ سَر
حالاست که خوش فالیم
بهمن بیدقی 1400/4/2
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطف شما | |
|
با سلام و عرض ارادت بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای آزادبخت بزرگوار ممنونم از نظر لطف شما | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار ممنونم از نظر لطف شما سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطف شما شاد باشید ، درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود
موفق باشید