چهارشنبه ۱۶ آبان
حلقه عشق شعری از امیر اصغری
از دفتر پیر دل نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۱۰۰۷۶۶
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب امیر اصغری
|
در حلقه عشقم نگویم سخن غیر/در ذکر تو باشم دمادم کنم این سیر /در سیر بسویت بشناسم دل خود را/ این آیدش آخر چو بینی دل خود را/ تا خود نشناسم چه بگویم سخن دل/چون خود برسانم به ره عاشق بیدل؟ / این سیر تمامو ره دیگر نه نهایت /هم سیر نمایم نشود راه به غایت/آن چون بشودم، آمدم این ره به سرآغاز/تا در بشدم توبه و عجزم شد آغاز/ آن چون بشودم، رخت ببستم حجابی/تا در بشدم، سوخت، به دل نیست حجابی/رهی سیرالی الله و رهی سیر در الله/رهی را بود آخر و رهی نایدش آخر / هرچند روی نیست شوی نیست نشاننت/هرچند رسی، لال شوی نیست صدایت/…
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان خیلی متشکرم نظر لطف شماست🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه ای زیباست