پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهروز ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب بهروز ابراهیمیان
|
ستایش زچشمت چه شرمنده ام
خدایامگرمن یکی بنده ام
توای نازنین دخترِبیگناه
چه معصوم وپاکی وزیبانگاه
سراسرغمم خدایم گواه
چه ازدستم آیدبجزاشک وآه
چگونه ترامن ستایش کنم
سرنازِتومن نوازش کنم
خجالت بکش فردپندارزشت
توای هرزه گردشیطان سرشت
توای ناجوانمردِانسان نما
که بوده تُرارهبرورهنما؟
چنان زشت ونامردوشیطان پَرست
ندیدم به جز تو،توای دیوِ پَست
«۲۹فروردین۱۳۹۵جنایت تجاوزوقتل ستایش۶ساله»
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان وسپاس وارادت خدمت شاعربزرگوارجناب استکی | |
|
درود فراوان وسپاس وارادت خدمت شاعربزرگوارجناب کیمیائی | |
|
درود فراوان وسپاس وارادت خدمت شاعربزرگوارجناب ابراهیمی | |
|
درود فراوان وسپاس وارادت خدمت شاعربزرگواربانوآهنگران | |
|
درود فراوان وسپاس وارادت خدمت شاعربزرگوارجناب پرناک | |
|
درود فراوان وسپاس وارادت خدمت شاعربزرگوارجناب آزادبخت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود