دلِ مـا بـا دلِ دلــدار ، جهــــانی دارد
شهدِ ناباست، عجبشرحو بیانیدارد
نظرشنیستبهالماسوبهیاقوتوعقیق
چون تویی گوهر و یک دُرِ گرانی دارد
سختیِظلمت وتنهایی او شیرین است
تا که از یادِ تو هـر گوشه نشــانی دارد
دل به دریـا بزند ، گر چه تـلاطم دارد
عشقِ تو ساحلِ امن است، کرانی دارد
نظرش نیست ، بـه طنـازی زیبــارویان
با تو همـگام شود ، تــا که تـوانی دارد
همچو بارانِ بهاری ،که طراوتبخشی
زندگی بی نِگهت ، رنــگِ خـزانی دارد
لحظهای گر که نبیند رخِ زیبــای تو را
غصــه میآیــد و قلبِ ، نگــرانی دارد
قلبِحامیاستپُرازعشقومحبتاییار
گرچه پیر است، ولی قلبِ جوانی دارد
بکِشی آه ، بمیــرد زِ غمت، صـــدها بار
بدترین حال و ، غم انگیــز زمانی دارد
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید