پنجشنبه ۱۷ آبان
عشق خون آشام شعری از مهرداد آدینه
از دفتر من در این آبادی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۱۰۰۶۳۴
بازدید : ۳۶۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهرداد آدینه
|
عقاب رفته ای بالاتر از هر بام خواهی شد
اسیر پنجه های عشق خون آشام خواهی شد
بسان مرگ میماند،گریزی نیست باور کن..
اگر یک شیر سرکِش بوده باشی، رام خواهی شد
ندیدی خوابِ چشمانش،ببینی عهد میبندم،،
که با چشمان باز و عقل سالم خام خواهی شد
به دور کعبه میریزی سرا پا ارتدادت را
و با ذکری ز نامش پیرو اسلام خواهی شد
به کوهستان فروردین چو بهمن عشق میریزد
تمام سال را در بهمنش آرام خواهی شد
طناب و دار هر جایی برای فعل مُردن نیست!
به دستان پر از احساس هم اعدام خواهی شد
نشانت را چو میپرسم ، مگو اندوهِ بد نامی
یقین دارم که عاشق پیشه ای خوش نام خواهی شد
فقط یک روز با او زنده باشی باز شیرین است
تو آن "داد"ی که با فرهاد،همفرجام خواهی شد...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.