شنبه ۳ آذر
یارب این شیطان صفت بر من خدایی می کند... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۱۰۰۴۱
بازدید : ۷۷۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
کوکبی در آسمانم خود نمایی می کند
کز دل مجنون ما او دلربایی می کند
غمزه ای پروین نشان در کنج چشمان دارداو
چهره اش در خاطر من آشنایی می کند؟
هر شب از راه خیالم تا به او پیموده ام
چون به ملکش می رسم از من جدایی می کند
کهکشان را حجله دارد زان نمی آید برون
تا به کی ؟این دل کش ما بی وفایی می کند؟
زلف خود در چشم ناکس حکم محرم دارد او..
چون به چشم ما رسد او پارسایی می کند؟
ترسم از کیش مسلمانی مرا بیرون کند
یارب این شیطان صفت بر من خدایی می کند
ما اسیر موج دریا نازنین ما هنوز..
بی خبر بر کشتی دل ناخدایی می کند...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.