دوشنبه ۵ آذر
دم دمای صبح شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ۰۶:۲۰ شماره ثبت ۱۰۰۳۵۹
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دم دمای صبح
دم دمای صبح
روی خط صبح
با دمای صبح
خروس و آواز
گنجشک و پرواز
سرصدا کنان
جیک جیک کنان
غافلانِ خواب ، بیدارکنان
یه نماز خوب
یه حس قریب
یه لذت خوب
یه اوجِ قریب
یه پروازِ خوب
نفس عمیق
قشنگ و لذیذ
یه عشق عمیق
یه روح قوی
یه جسم قوی
میز و صبحانه
همه چیز نقد بود
نسیه نبود
بدون غَرَض
بدونِ مَرَض
بدونِ قرض
یه نونِ تازه ، یه صبحانه
کاملِ کامل ،
یه دفترشعر، یه دونه خامه *
من بودم و صبح
با خدای صبح
من چای خوردم
او نگاهم کرد
قربون صدقه اش ،
رفتم و رفتم
او نگاهم کرد
من دعا کردم
او نگاهم کرد
نمی دیدمش
من کور بودم
او نور بودِش
من ماهی بودم
او تور بودِش
ناجور بودم
او جور بودِش
من بی نمک
او شور بودِش، او شوق بودِش
گفتم تا ابد
فقط خدا ، من تورو می خوام
خدا فقط ، من تو رو دارم
خنده ی دلم
گفت خندیدِش
گفتم تا ابد
دوستت دارم
اشکهای شادیم
گفت خندیدِش
قرآن رو دستم ،
بوسیدمش
کم نبود آخه ، حرف خدا بود
دست خدا بود
بوسیدمش
حس خوبی بود
حتی حس ام رُو ،
بوسیدمش
*خامه = قلم
بهمن بیدقی 1400/4/7
|
نقدها و نظرات
|
با سلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت شما | |
|
با سلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت شما شاد باشید درپناه حق | |
|
با سلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت شما | |
|
با سلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت شما
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
امید بخش