جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
اینطور نگاهم نکن
برای بوسیدنت
به هیچ اجازه ای احتیاج ندارم
روی تمام ِ اعتقاداتم
یک پرده می کشم
تا به دنیا
برنخورد . . .
من
بوسه می خواهم . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.