جمعه ۲ آذر
امام رضا شعری از شکوفه عیسوندمحمودی
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۱۰۰۰۹۱
بازدید : ۳۲۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر شکوفه عیسوندمحمودی
آخرین اشعار ناب شکوفه عیسوندمحمودی
|
حریمت قبله ی جانم/ بودحب تو ایمانم
توراهرلحظه می خوانم/رضاجانم،رضاجانم
منم مست ولای تو/گدایم من گدای تو
نهادم سربه پای تو/رضاجانم،رضاجانم
🌸ولادت با سعادت امام رضا(ع)مبارک🌸
|
نقدها و نظرات
|
درودبرشما سپاسگزارم ازتوجه وحضورهمیشه سبزتان💐 | |
|
درودبرشما سپاس ازحضورتان پاینده باشید💐 | |
|
درودبرشما سپاس ازحضوروبداهه ی زیباتون ماندگارباشیدبه شاعرانگی💐 | |
|
سلام سپاسگزاروجودنازنین تان هستم زیبایی جاری وجودتان💐 | |
|
درودبرشماجناب ازلطف وحضورشماممنون💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
محمودی
میلاد سلطان رضا(ع)
مبارک