دوشنبه ۱۸ خرداد
با هم بیاندیشیم(۵)_ شرکت در انتخابات
ارسال شده توسط م فریاد(محمدرضا زارع) در تاریخ : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۳:۵۰
موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۷۱۶ | نظرات : ۴۳
|
|
امروز رفتم رای دادم، خط کشیدم توی برگهها، چون هیچکدومشونو قبول ندارم🙄
ولی معتقدم یه انسان متمدن باید قوانین جامعهای رو که توش زندگی میکنه رعایت کنه. ما توی اروپا یا آفریقا هم که باشیم، ممکنه بعضی قوانین رو مطلوب ندونیم یا قبول نداشته باشیم، ولی باید رعایت کنیم، این معنای تمدنه. (م. فریاد)
نظر شما چیست؟
|
ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری :

|

|

|

|

|
این پست با شماره ۱۴۵۶۲ در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۳:۵۰ در سایت شعر ناب ثبت گردید