سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        پست های وبلاگ

        شعرناب
        چرخ فلک...
        ارسال شده توسط

        دانیال فریادی

        در تاریخ : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۱
        موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۴۴۲ | نظرات : ۶۳

        چرخ فلک زمین در حرکت است....
        زمان برای سوار شدن برای همه مان مهیاست
        نه بیلط لازم دارد نه کسی جلوی سوار شدنت را می گیرد
        زمان شروع سوار شدن همان زمان تولد ماست
        ولی متاسفانه کمترکسی حس می کند در چرخ فلک زمین نشسته است!
        چرخ فلک زمین ارام ارام میچرخد به بهار میرسد طبیعت را برای تماشای ما از نو زنده می کند به تابستان گرم میرسد انواع برکات خدا برایت مهیا می شد
        میچرخدو میچرخد به پاییز می رسد.یاداور میشود که ازاین چرخفلک  باید روزی پیاده شوید
        این چرخ فلک تو رابه اوج میبرد و بر عکس.....
        ولی اخرش باید پیاده شود
        اگرهر کدوم از ما میدانستیم که اخرش باید از این چرخ فلک پیاده شویم
        دیگر کسی به کسی ظلم نمی کرد
        دیگر هیچ کلاه برداری پیدا نمی شد
        دیگر جنگی بر پا نمی شد
        کاش همه حس می کردند که در چرخ فلک زمین در حال حرکتن
        ومانند چرخ فلک شهر بازی فقط به فکر شادی ها و عشق و محبت ودوستی و لبخند می اندیشیند.... 
        به امید ان روز.... 
        با تشکر 
        دانیال فریادی
         

        ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
        این پست با شماره ۱۱۸۷۲ در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۱ در سایت شعر ناب ثبت گردید

        نقدها و نظرات
        مسعود آزادبخت
        دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۵۳
        سلام و احترام جناب فریادی ،
        این متن شما ۱۲ سال پیش توسط مهدی میرانی در وبلاگ خودشان نوشته شده ،آیا آنرا منتسب به خودتون میدونید؟
        احمدی زاده(ملحق)
        احمدی زاده(ملحق)
        دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۴۸
        سلام ادرس لینک این متن از جناب مهدی میرانی را برایمان بنویسید ممنون می شویم خندانک
        ارسال پاسخ
        مرضیه  رضایی (رها)
        چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۱۳
        سلام و درود سپاسگذارم 🌹🌹🌹
        دانیال فریادی
        دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۰۰
        خندانک خندانک خندانک



        خندانک خندانک
        مسعود آزادبخت
        دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۰۱
        از مدیریت بابت تیک نقد پوزش می طلبم مساله ای بود که خواستم خودتان در جریان باشید
        خندانک خندانک خندانک
        احمدی زاده(ملحق)
        احمدی زاده(ملحق)
        دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        مسعود آزادبخت
        دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۵۲
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://mehdi.mirani.ir/1389/06/03/ferris-wheel/&ved=2ahUKEwjMlYPo_-31AhWoRvEDHbyBD2cQFnoECAUQAQ&usg=AOvVaw1LrUqCGw9_Fl5R0vjBxN38
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۵۵
        درود بر شما
        ما که نفهمیدیم چه شد
        به هرحال قلمتان سبز
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹
        اقای ازاد بخت نمیدانم چه مشگلی بامن دارید؟؟
        من این کار شما را به نکاه یک شوخی تلخ فرض می کنم
        من در روز میتوانم ده ها دلنوشته بداهه مثل این بنویسم
        واین شخص را اصلا نمیشناسم
        شما مشگل ت با من چه هست
        بی انصافی هم حدی دارد
        واقعا متاسفمممممممم
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱
        واقعا متاسفم کسانی به اسم شاعر فقط در این سایت هستند که عقده های درونی خود را یکجوری تخلیه کنید
        واقعا برایشان متاسفم...
        خدا را شکر می کنم که این دلنوشته بداهه من انقدر با ارزش و به چشم امده که منصب به کسی دیگر داده شده
        من اگر بدانم انقدر استعداد دارن خودم بی خبر بودم
        ..ممنون از بعصی ادم ها که با حرف هایشان من از استعدادم اکاه کردند خندانک خندانک خندانک
        رضا سعادت نژاد
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵
        با احترام خندانک
        هردو متن را خواندم ولی سرقت ادبی مشاهده نکردم خندانک
        موفق باشید و متنتان زیبا بود خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳
        سلام دوست


        ممنون از لطف شما


        پاینده باشید و شاد خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵
        با تشکر به مدیریت سایت لطفا حتما پیگیر این موصوغ باشید
        چون حرف ایشان خیلی برای من سنگین تمام......

        با تشکر مجدد از استاد گرامی خندانک خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۱۵
        سلام مجدد لطفا مدیریت سایت نظر خود را در رابطه با اتهام اقای جوانبخت اعلام کنند
        با تشکر
        مجدد خندانک خندانک خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸
        با سلام به مدیریت محترم سایت استاد مهربان من از شما انتطار داشتم که شخصی که از روی کینه ورزی کسی را متهم به کپی برداری از شخصی که من تا الان حتی اسم ش را تا حالا نشنیده ام بر خورد کتید
        لطفا رسیدگی کنید؟؟؟؟؟؟
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷
        با سلام به مدیریت محترم سایت استاد مهربان من از شما انتطار داشتم که شخصی که از روی کینه ورزی کسی را متهم به کپی برداری از شخصی که من تا الان حتی اسم ش را تا حالا نشنیده ام بر خورد کتید
        لطفا رسیدگی کنید؟؟؟؟؟؟
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مسعود آزادبخت
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۴۸
        با شما حرفی ندارم ،آقای فریادی
        اما سعی کن بر خودت مسلط باشی و توضیح دهی،من فقط خواستار این شدم که توضیحتان در این باره بشنوم ،
        اگر جای دوتا واو در متنی عوض شود و با همون محتوا و همان مفهوم چیزی ارائه گردد جایز است یا نه؟
        مثلا من بیام دوتا شعر از حافظ را به سلیقه ی خودم جای محبت (مهربانی) بیاورم و با همان مفهوم چیزی ارائه کنم ،میتوانم آنرا مربوط به خودم بدونم؟
        فقط سواله ،شما میتونید جواب سوال رو بدید،نه توضیحات اضافه
        این مساله مربوط به شما نیست ،بلکه مربوط به خود من و تمام شاعران هم هست،اینجا سایت ادبی است و قراره درکنار هم به پیشرفت کمک کنیم ،اگر کسی گفت متن تان شبیه فلان متن است ،،،،توضیحات خودتان را نسبت به اثرتان بیان دارید که به فلان دلیل ارتباطی با آن ندارد
        با تشکر از مدیریت محترم
        خندانک خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۴۳
        بببین اقای محترم حتی کور هم تشخیص می دهم این حرف های شما همش از سر کینه توزی شماست .من که کفتم این دلنوشته را من اصلا حتی پاکنویس نکرده ام
        من در روز میتوانم ده ها از این دلنوشته بداهه بنویسم و اصاا تا الان حتی اسم این اقا هم به گوش من نخورده است .شما فقط وفقط قصدتان ضایع کردن مت بوده است
        ومن دلیل این کینه توزی را به خدا نمیدانم
        حتی الان یکی ا ز دوستان با خواندن دومنطلب درست بر عکس شما نظر داد!!!!؟؟؟؟
        ولی هنوز نمدانم مشگل شما با من چی هست؟؟؟
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۵۴
        واقعا ممنون از شما که مرا اگاه کردی یعنی یک دلنوشته که بصورت بداهه گفته شده انقدر چشم شما را گرفت که فکر کردی من این را از جایی کپی کرده ام ؟؟؟
        این واقعا باعث افتخار بنده است
        ار این به بعد در هفته ده ها ازاین نوع قلم عرصه خواهن کرد و شاید در سایت ها لطفا چرخ بزنید و مج بنده را بگیرید
        خوشحال میشوم خندانک خندانک خندانک
        محمد علی رضاپور
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۰۶
        سلام و درود
        هم متن جناب فریادی و متن وبلاگ معرفی شده را خواندم. این که هردو موضوع گذشتن زمان را در قاب چرخ فلک ارائه داده اند و کمی شباهت بین شان بود،
        به گمانم نمی بایست منجر به قضاوت عجولانه و اتهام زنی می شد.
        اتفاقا خودم هم مشابه این مضمون پردازی را در شعر سروش داشته ام ولی این وبلاگ را ندیده بودم و به فرض اگر هم خوانده بودمش،
        درست نمی‌دانستم کسی تهمتی این چنین
        بر من وارد کند.
        امید که دوست خوب ما، جناب آزادبخت،
        دلجویی لازم را به عمل آورند
        و دوست خوب ما، جناب فریادی هم
        فراموش کنند.
        دنیا، دو روز بیش تر نیست دوستان!
        ارزش کینه و کدورت ندارد.
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۳۰
        سلام بر استاد شریف

        ممنون از نظر لطف شما

        خدا شاهد است که من این اقای که ایشان می گویید تا عمرم نه می شناسم نه به وبلاک ایشان سر زدم
        به قول فروغ
        همین دو بیت کافیه
        مایکدیگررا با نفس هایمان الوده می سازیم
        الوده تقوای خوشبیختی....
        به قول معروف تقوای هر کس برای رسیدن بع خوشبختی فرق داره

        با تشکر
        مجدد خندانک خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        مسعود آزادبخت
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۰۵
        درودی مجدد ،از شما بعید است جناب رضاپور
        اگر متنی را به شعر تبدیل کنیم در واقع یک کار را حداقل خودمان انجام دادیم و آن سرایش شعر ،،،،،
        ولی اگر به هر دلیلی )چه با اشاره دوستان ) چه هرچیزی ،متوجه گشتیم متن مان از قبل آورده شده و ما ساختار ،مفهوم،مضمون آنرا بیان میکنیم در واقع کاری جز کپی کاری نیست،حداقل باید ارجاعی داده شود به آن متن،،،،
        مثالی ساده تر
        در نوشتن یک رساله و پایان نامه قسمت مقدمه جدا نوشته میشود و تماما با ارجاع گذاری،بخش بعدی پیشینه ی آن است تمام کارهایی که از قبل انجام شده ،،،، در قسمت مهم تر آن تز و نو آوری نوشته می شود یک ایده یک خلاقیت که باعث می شود نتایجی بهتر،متفاوت تر از کارهای گذشتگان گرفت،،،،،و در نهایت نتیجه گیری و پیشنهاداتی طبق آن نوآوری ،،،،،
        حال سوال این است نوآوری و نتیجه گیری مفهوم مضمون متفاوت در بین این دو نوشته چیست،،،،
        بنده شخصا تا سوادم این موارد را گوشزد میکنم،،،،اینجا سایت ادبی است،،،، به یاد دارم قبل از این همراه برادرانم در فرهنگسرا برای بالابردن و بهره بردن از همدیگر شرکت میکردیم ،تمام موارد و نقدها را میشنیدیم و استفاده میکردیم،هیچ عیبی ندارد هزار متن به فکر هزاران نفر خطور میکند اما تنها کسی میتواند بهره مادی و معنوی را از آن خود کند که زودتر به فکرش رسیده
        این مکان و این سایت را من مخصوصا واقعا برای شاعران،ادیبان استادانش احترام قائلم و آن را قبول دارم ،سعی نکنیم به جای بدی تبدیل گردد،این سایت و مکان برای خودمونه،چرا از نقد دلگیر بشیم؟چرا قبول نکنیم اشتباهاتمون رو؟
        دوست عزیزمون اندکی زودجوش و کم طاقت هستند ،،،،تقریبا همه منو میشناسند با کسی مشکلی ندارم ،،،،بلکه دوست دارم باهمدیگه این سایت را منحصر به فرد و به یک مکانی خاص و برتر از بقیه سایت ها تبدیل کنیم،این یک عزم همگانی میخواد،،،،
        با احترام
        خندانک خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۴۲
        سلام مجدد چرا شما همش حرف خودتان میزتید به قول معروف میگویید مرغ یه پا دارد.من دارم خدا را شاهد میگیرم که تا ااان نه این شخص میشناسم نه به وبلاک ایشان سر زدم
        حتی الان هم برای چک حرف شما به انجا روجع نکردم چون از خودم متنعن هستم
        این دلنوشته من فقط یک بداهه پر علط است همین
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۵۰
        خودتان را ناراحت نکنید، ارزش ندارد صلوات بفرستید، نتیجه این بحثها چیزی ندارد جز هدر دادن وقت و انرژی
        شما شاعر هستید و با آرامش دوستی موارد را گفته ویا مشکلتان را حل کنید، گل برای هر دو عزیز خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۱۱
        خندانک خندانک خندانک



        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴
        با سلام به دوستان محترم من از همه دوستان عاجزانه خواهش می کنم لطفا بیایند و نظر خود را راجب اعادی اقای جوانبخت راجب این دلنوشته من بیان کنند
        خوشحال می شوم
        با کمال تشکر
        مهرداد عزیزیان
        مهرداد عزیزیان
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۲۸
        سلام بر هر دو عزیز.
        آنچه مسلم است آنچه جناب فریادی گرامی ارسال کرده اند شباهت بسیار بسیار زیادی از نظر مضمون و محتوا با اثر ذکر شده از طرف جناب آزادبخت دارد.
        منتها باز بنظر میرسد نمیشود آنرا قطعا مصداق سواستفاده از متن مهدی میرانی قلمداد کرد هر چند در هر دو متن زندگی به چرخ فلک تشبیه شده و متن بر پایه ی همین تشبیه پیش میرود.
        توجه داشته باشید که به استناد حرف جناب آزادبخت اثر مهدی میرانی عمری ۱۲ ساله دارد.
        احتمال عجیبی نیست که کسی در این ۱۲ سال هم پیدا شده و زندگی را به چرخ فلک تشبیه کند.
        خوب زندگی دستمایه ی بسیاری از متون و اشعار هستند و در هر کدام ممکن است " زندگی" به چیزی تشبیه شود.
        به چرخ فلک،به قطار در حال حرکت، به یک باغ، به دریا، به کویر، به بازی شطرنج، به یک هندوانه، به دوختن و پوشیدن یک لباس و هزاران تشبیه دیگر.

        نکته ی دیگر این است که احتمال دارد جناب فریادی نیز در زمانی که اصلا در ذهن ندارد از جایی، از کسی، حتی جایی خیلی متفاوت تر از وبلاگ جناب میرانی این متن را شنیده یا خوانده یا حتی هیچ کدام،فقط و فقط این تشبیه زندگی به چرخ فلک را شنیده باشد و الان صادقانه میگوید که از جایی نخوانده، چون واقعا در حافظه اش نیست.فقط از جایی به ناخوداگاهش وارد شده که خودش هم نمیداند کجاست
        البته اینها فقط احتمالاتند.
        اینجا هم دادگاه نیست
        ما هم قاضی نیستیم.
        بنده اصلا قصد نداشتن به موضوع وارد شوم منتها گفتم دچار سندروم تماشاگر نشوم!
        باز عرض میکنم شباهت دو متن زیاد است
        و
        باز عرض میکنم این شباهت اصلا نباید پایه ای برای قضاوت و حکم باشد.
        البته نکته ی مهم تر این است که جناب فریادی بایست به هیجانات خود مسلط میشدند و در جواب جناب آزاد عزیز، فقط میفرمودند که
        بله شباهت جالبیست، ولی باور بفرمایید من نه مهدی میرانی را میشناسم و نه تا حالا این اثری که فرمودید را خوانده ام.
        گمان میکنم با این جواب، جناب آزادبخت هم احتمالا قانع میشدند.
        درود بر هر دو عزیز🌺🙏🌺
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۴۱
        خندانک خندانک خندانک




        خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۰۱
        با سلام به دوستان محترم من از همه دوستان عاجزانه خواهش می کنم لطفا بیایند و نظر خود را راجب اعادی اقای جوانبخت راجب این دلنوشته من بیان کنند
        خوشحال می شوم
        با کمال تشکر
        سیده نسترن طالب زاده
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۲۱
        درود
        به برداشت عامدانه و یا غیرعمدی از مضمون ، کپی از قسمتها و یا تمامی یک متن و یا سروده ، سرقت ادبی یا انتحال ادبی گفته میشود ..با نظر جناب آزادبخت گرانمایه همسو و همنظرم ... توجه بفرمایید در صورتی که حتی این شباهت کاملا اتفاقی باشد ، مراجع مربوطه با استفاده از نرم افزارهایی که در دست دارند میتوانند انتحال کننده را به مجازات نقدی و یا غیر آن محکوم کنند
        موید باشید
        محمد ترکمان(پژواره)
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵

        .. سلام
        این متن با متن مهدی میرزایی تفاوت دارد ولی تقریبا این چرخ فلک در یک مدار نزدیک هم می چرخند...
        ناخوداگاه البته گاهی، یک نوشته، شبیه نوشته می شود که شبیه او را قبلا دیگری نوشته...
        قضاوت سخت است...
        سیده نسترن طالب زاده
        سیده نسترن طالب زاده
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۲۱
        درود و تقدیم احترام
        صحت ادعای جناب فریادی را میتوان به صورت قضایی دنبال و اثبات کرد ..بنده هم بر این باورم ، این شباهت یک اتفاق بوده ..اما یاداوری و گوشزد جناب آزادبخت گرانقدر ، نشان از تعهد اخلاقی ایشان دارد ...بهتر بود نویسنده ی متن از چهارچوب ادب خارج نمیشدند..موارد مشابهی برای بنده در همین سایت رخ داده است که به دلیل حرمت سایت وزین ، چشم پوشی کردم

        پوزش از اطاله ی کلام
        ارسال پاسخ
        ژکا گرجاسی
        ژکا گرجاسی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۵۸
        درود بانو طالب زاده ارجمند
        فکر می کنم موضوع را خیلی جدی گرفتید
        راه حل این موضوع در یک گپ و گفت دوستانه
        جناب آزادبخت و دانیال عزیز در پیام خصوصیه با نظارت
        مدیریت محترم...مابقی آن کش دادن موضوع و دور شدن
        از اصله
        واقعا اگر نشود به صحبت های یک شاعر اطمینان کرد
        پس به چه چیزی می شود اطمینان کرد؟!
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۰
        سلام بر پدر و استاد گرامی


        ممنون از لطف شما

        خندانک خندانک خندانک




        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۲
        خندانک خندانک خندانک





        خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱
        خندانک خندانک خندانک





        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        ژکا گرجاسی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۵۵
        درود دانیال عزیز دوست هنرمندم
        اصلا ناراحتی ندارد جناب آزادبخت عزیز یک سوالی پرسیدند
        با نیت خیر و شما هم پاسخ دادید البته کاش حس خودت و بد نمی کردی چون نود و نه درصد مشکلات با حرف زدن حل می شود البته اگر طرفین بخواهند
        خیلی پیش میاد که دو نوشته مفهوم خود را از یک موضوع
        واحد وام می گیرند و تشابه بین عناصر استفاده شده هم یحتمل است.
        امیدوارم این موضوع که اتفاقا جالب هم بود از این نظر که
        بفهمیم نظر اساتید راجع به کپی چیست، رشته دوستی شما را
        تضعیف نکند.
        شعرناب با رفاقتاشه که شعرنابه...
        شرمنده دانیال عزیز من نمی خواستم دخالت کنم ولی
        چون پنجره سبزت و دیدم ، اومدم البته بیشتر برای دیدن خودت دوست نادیده ام
        شاد و پیروز باشید
        ژکا گرجاسی
        ژکا گرجاسی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۳۰
        شرمنده بانو طالب زاده
        بنده اصلا قصد بی احترامی به هیچکس را ندارم
        مخصوصا شخص شما که بسیار فرهیخته و گرامی است
        و اشعار همه در جایگاه خودش ارزشمند هستند
        حال نمی دانم دو خط پایانی این پیام ، منسوب به شخص من است یا خیر چون همیشه سعی کردم با محترمانه ترین
        ادبیات با دیگر ادبا صحبت کنم و به نظرات همه احترام بذارم
        اما ژکا آدم کاملی نیست و بسیار خطا دارد و ممکن است نیت خیر را با ابزاری نا مناسب ابراز کند
        باز از شما عذر خواهی می کنم بانو طالب زاده گرامی
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۵۰
        ژکا جان کاملا با تو موافقم چقدر خوب گفتی، دوستان گاهی اوقات دوست دارند شلوغش کنند، میدانی درد کجاست؟!
        میلیارد میلیارد از جیب من و شما میدزدند و میبرند میخورند و یک نوشابه هم رویش آب از آب تکان نمیخورد، انوقت من و ما دنبال شباهت های واژگانی، چه هست چه نیست
        یا اصلا ته تهش کپی برداری هستیم داریم قضاوت میکنیم، حیف...
        این چه شوری ست که در دور قمر میبینم!
        راه حل گفتمان دو طرف است با خوبی آنهم شخصی و نه عمومی.

        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۰۰
        خندانک خندانک خندانک




        خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۰۱
        خندانک خندانک خندانک





        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۱
        ژکا جان ممنون از شما


        لطف دارید


        ممنون از شما



        خندانک خندانک خندانک



        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        مسعود آزادبخت
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۵۶
        سلام و احترام جناب علامیان ،ایا این مشکل شخصی است؟ من با کسی مشکل دارم؟
        اتفاقا برعکس عمومی است و باید جلوی آن گرفته شود ،وظیفه ی یک شاعر چیست؟ فقط شعر گفتن است؟ فرضا من هم چشم پوشی کردم ،قضاوت در مورد این سایت چه میشود؟ دوست ما بر خواسته شان پا فشاری می کنند ،من به سهو و عمد آن کاری ندارم ،مطلب مشابه است به راحتی میتوان پاک نمود ،
        اگر جلوی این کار را دوستان شاعر نگیرند یک نفر بیاید و ببیند چه قضاوتی در مورد شاعران می کند ،
        بنده دغدغه خودم رو نسبت به این موضوع حساس با کمال احترام بیان داشتم ،،،،،
        خندانک خندانک خندانک
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷
        درود مجدد
        نه مسعود جان من تو را اتفاقا تحسین میکنم که رسالت داری و این اصلا چیز بدی نیست، اما ای کاش ابتدا از خود دانیال
        موضوع را می پرسیدی ، اگر حل نمیشد آنوقت...
        این دلخوری و کش دادن بحث را نمیفهمم و اساسا بی نتیجه میدانم، کاش خود دانیال جان حرف میزد یا به قل شما
        پاک میکرد تا حساسیت ها کم شود، من در جواب کامنت ژگا جان عرض کردم که
        تا آن اندازه پیچیده و فاجعه نیست که بگوییم اثبات قضایی و ازین حرفها، کاملا شیک و شاعرانه گفتمان جواب میدهد، آخر میدانی ما که قاضی نیستیم. خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۵۷
        خندانک خندانک خندانک




        خندانک خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۵۹
        خندانک خندانک خندانک





        مهدی محمدی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۵۶
        سلام و درود دانیال عزیز و گرامی خندانک
        من هم مثل خودتان اصلا به لینک ارائه شده رجوع نکردم چون به توانایی هایت ایمان داشته، دارم و خواهم داشت
        به امید خواندن آثار ارزشمند و گرانبهایت به صفحه پربارت سر میزنم.
        متاسفم که شاهد این اتفاق هستم خندانک

        دلت بهاری و قلمت زنده و جاری خندانک خندانک
        مسعود آزادبخت
        مسعود آزادبخت
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۱۱
        جناب محمدی عزیز سلام،
        خدا قوت😊😊😊
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۵۶
        ممنون دوست گرامی
        من چند بار خدا را شاهد اوردم که این شخص و وبلاک ایشان را اصلا نمیدانم کجاست..به احتمال زیاد برای ضایع کردن
        شخص بنده ایشان این اسم و فامیلی فیک را ساخته که مرا ضایع کتد چون به جز این نیست ..؟؟؟
        فقط من مانده ام چرا ایشان این کار را می کند..
        شاید به خاطره این باشد که من شعر های ایشان سر نمیزنم
        دلنوشته جدید در جواب ایشان است باشد که برود در سایت های جستج خندانک و کند من این دلنوشته را از کجا اوردم
        به قران من ایشان را درک نمی کنم
        به قول فروغ
        ما یکدیگر را با نفس هایمان الوده می سازیم
        الوده تقوای خوشبختی...

        تقوای من با تقوای ایشان هزاران کیلومتر فاصله دارد...
        با تشکر فراوان از هنه دوستان که پیام دادند خندانک خندانک

        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۵۸
        خندانک خندانک خندانک





        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۴
        خندانک خندانک خندانک خندانک




        خندانک خندانک



        خندانک
        ارسال پاسخ
        مهدی محمدی
        مهدی محمدی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹
        سلام جناب آزادبخت خسته نباشید خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۱۴
        خندانک خندانک خندانک



        خندانک خندانک


        سلام دوست گرامی چرخ فلک (۲)در سایت میآید انشالا ایشان باز برگردد مچ بنده را بگیرد

        خندانک خندانک خندانک
        ممنون از شما
        ارسال پاسخ
        منیژه قشقایی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۰۹
        درود و عرض ادب دوستان عزیز شاعر
        یا ستارالعیوب... البته اصلا روی سخنم با شخصی نیست
        آقای آزاد بخت بسیار انسان نیکی هستند و مبادی آداب و مهربان و آقای فریادی نیز ضمن اینکه شور نوشتن دارندو اشتیاق

        هم زمانی ها در گستره ی هستی همیشه وجود
        داشته و خواهد داشت و البته شاعران واساتیدحق دارند
        نسبت به شعر و کلمه ی خود حساس باشندو چون فرزندشان
        عزیزباشد برایشان.... فقط این را می دانم که در آغاز کلمه بود
        و کلمه خدابود... ومنشا تمام شعرها به او می رسد
        که نیست جز عشق نام او.

        بماند از انرژی گفتن خندانک که حوصله سر براست
        مامان بزرگ من نیز همیشه می گفتند صلوات بفرستید
        والا خندانک خندانک ، دل همگیتان شادو لحظه هاتون
        سرشار از عشق و لبخند خدا خندانک
        دانیال فریادی
        دانیال فریادی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۵۷
        خندانک خندانک خندانک





        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        مسعود آزادبخت
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۱۴
        آقای فریادی عزیز دوست گرامی ،لطفا خواهش می کنم حداقل این متن بنده را با دقت بخوان
        متن و شعر های زیادی بوده است که تکرار شده اند ،بدون تقلب و کپی کاری ،،،،،،این متن شما هم شاید طبق فرمایشات جناب عزیزیان در ناخودآگاهتان وجود داشته است،،،،
        وقتی میبینی کسی قبل از تو همچین چیزی گفته است ،نباید آن را منتشر کنی،
        منتشر کردی باید قبول کنی که اون آقا از تو زودتر گفته است ،
        متوجه عرایضم شدی؟
        دانیال فریادی
        پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
        سلام دوستان من پاسخ این مدل دوستان را در شعری بداهه به نام
        به حاشیه میروم....
        راداده ام لطفا بروید و نظر خودتان را نشر نمایید
        خوشحال می شوم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        میر حسین سعیدی

        لاله و گل نشانه از طرف یار داشت ااا بی خبر آمد چنان روی همه پا گذاشت
        ابوالحسن انصاری (الف رها)

        نرگس بخواب رفته ولی مرغ خوشنواااااااگوید هنوز در دل شب داستان گل
        میر حسین سعیدی

        رها کن دل ز تنهایی فقط الا بگو از جان ااا چو میری یا که مانایی همه از کردگارت دان
        نادر امینی (امین)

        لااله الا گو تکمیل کن به نام الله چو چشمت روشنی یابد به ذکر لااله الا الله چو همواره بخوانی آیه ای ازکهف بمانی ایمن از سیصد گزند درکهف بجو غاری که سیصد سال درخواب مانی ز گرداب های گیتی درامان مانی چو برخیزی ز خواب گرانسنگت درغار مرو بی راهوار در کوچه و بازار مراد دل شود حاصل چو بازگردی درون غار ز زیورهای دنیایی گذر کردی شوی درخواب اینبار به مرگ سرمدی خشنود گردی زدست مردم بدکار
        میر حسین سعیدی

        مراد دل شود با سی و نه حاصل ااا به کهف و ما شروع و با ه شد کامل اااا قسمتی از آیه سی ونه سوره کهف برای حاجات توصیه امام صادق ااا ما شا الله لا قوه الا بالله اال

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2