دوشنبه ۵ آذر
وقتی در کنارمی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۹۹۷۵۱
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
وقتی در کنارمی
وقتی در کنارمی ، روحم می خنده و،
روحِ خوبِ پُرنورِت ،
راه هر گریه و غم رُو
به من می بنده
وقتی در کنارمی ، زندگی خوبه
این مسیرِ پُرسعادت
این رهِ بدون بن بست ،
بهترین راه عبوره
وقتی در کنارمی ، برام فرقی که نداره ،
کلبه ام کاه گِلیه
یا که کلبه ای ز چوبه
وقتی در کنارمی ، فرقی نداره که چکشِ دنیا
اینهمه میخ مصیبت را
به همه مظلومیت ام و،
به همه مصلوبیت ام ،
داره می کوبه ،
یا که آزاد و رها ، زور نمیگه به مغزِ آزادم و ،
میخی نمی کوبه
باش در کنار من
این که زندگیِ من ،
پُر ز دیدگانِ تو باشه وعطر تو بگیره خیلی خوبه
فقط باش در کنارمن
تا که زندگیِ من ،
بشه خنده
باور کن زندگی ام ،
به تو بنده
بهمن بیدقی 99/9/17
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید تشکر میکنم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام و عرض ارادت آقای فتحی گرانقدر بزرگوارید تشکر میکنم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید تشکر میکنم از لطفتون سلامت باشید و شادمان درپناه حق | |
|
باسلام و عرض ارادت آقای بخارائی بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام و عرض ارادت بزرگوار متشکرم | |
|
باسلام و عرض ارادت آقای شهنی گرانقدر بزرگوارید تشکر میکنم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید