جمعه ۲ آذر
چه دارد آن نگاه تو شعری از آرمان پرناک
از دفتر . نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۹۹۵۸۲
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
چه دارد آن نگاه تو
که
جنگل یادِ شانه می کند
چه دارد آن نگاه تو
که
بلبلان لب به لب بوسه می خواهند
چه دارد آن نگاه تو
که
آهوان تشنه می رقصند
چه دارد آن نگاه تو
که
گل ها پرپرانه می پرند.
در این دمِ غروب،
ببین چه کرده ای که رود
هوای دریا دارد
ببین چه کرده ای که سنگ
هوای دریا دارد
ببین چه کرده ای که کوه
هوای دریا دارد.
آن ها که جای خود،
کاش جای من بودی و
می دیدی،
چه دارد آن نگاه تو
وااای که
چه دارد آن نگاه تو.
( ... جذابِ لعنتی!)
____________
آرمان پرناک
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از حضورتان | |
|
درود فراوان بر بانو آهنگران ارجمند خیلی لطف کردید، ممنونم از شما پاینده و برقرار باشید | |
|
سلام بانو نامداری ارجمند بسیار سپاسگزارم سلامت و تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چند شعر آخر شما رو واقعا دوست داشتم
مخصوصا شطرنج
درود بر شما
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀