شنبه ۳ آذر
خبر آمد شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۹۹۵۷۸
بازدید : ۲۳۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
خبر آمد خبری در راه است
مشکل کار همه احمدی نژاد است
مشکل من مشکل تو مشکل او
راهه حله کله مشکلها او
وقتی بودی تو را نشناختیم
وای بر ما که چقدر نمک نشناسیم
زیر سایت خانه ها آباد شدند
بعد تو کاشانه ها ویران شدند
آمدی مردم صاحب خانه شدند
بعد تو مردم چقدر کارتن خواب شدند
بودی و یارانه ها خرجیه ما بود
بعد تو یارانه ها رو به قطعی بود
کاش باز هم پا بزاری رو به این کاشانه ها
کاش برگردی فراوان شه همین یارانه ها
احمدی جان کاش که قربانت شوم
من فدای تو رفیق فابت شوم
گر صلاحیت ندادن روی یک کاغذ برات
مطمعنم که خداوند قبولی داده برات
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
⚘⚘⚘⚘⚘