با خانمان🌿
گر خانه ندارم به تهران این ساحت ما نیست ..... این حاجت ما نیست
گر پول ندارم بگیرم جز محنت ما نیست ..... در مکنت ما نیست
هر سال اگر خانه گران می شود امروز ..... با آه جگر سوز
من تاب ندارم ببینم در طاقت ما نیست ..... یا غفلت ما نیست
با زور نخواهم ی خانه گر قسمت ما نیست ..... این باور ما نیست
من زور ندارم بگیرم در هیبت ما نیست ..... از قامت ما نیست
گفتند که ارزان شود این قیمت خانه ..... وا چه ابلهانه
در خواب ببینیم ی خانه کو نوبت ما نیست ..... این کار شما نیست
امروز که خُرسند شده وزیر مسکن .....در مسیر رختکن
این وام نگیرم که در آن راحت ما نیست ..... حاجت به شما نیست
با خانمانیم بی خانه نمانیم ..... در جستن نانیم
ما دیر نمیریم به خانه در نسبت ما نیست ..... در خلقت ما نیست
آخر. که شهرم عوض میشود اما ..... از بخت بد ما
تا دور بمانم زِ اقوام این غیبت ما نیست .....یا صحبت ما نیست.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
با خانمان
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
محمد رضا خوشرو .⚘
زیبا بودید