چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
یه آرزو دارم
به کسی هم نمیدم
یه آرزو دارم
به کسی هم نمیدم
تا وقتی زنده هستم
جونمم میدم
تا وقتی زنده هستم
جونمم میدم
دیدار باقی
بزاره این زندگی
دیدار باقی
بزاره این زندگی
که من برسم به اون
که آرزوس زندگی
که من برسم به اون
که آرزوس زندگی
که آرزوس زندگی
هر جا که پا میذاره
اونجا گلستان میشه
هر جا که پا میذاره
اونجا گلستان میشه
دل من از غصه
اونجا رها میشه
دل من از غصه
اونجا رها میشه
یباره بزار بگم
آرزوم آرزومه
یباره بزار بگم
آرزوم آرزومه
تا وقتی زنده هستم
جونمم براش میدم
تا وقتی زنده هستم
جونمم براش میدم
تا وقتی زنده هستم
جونمم براش میدم
تا وقتی زنده هستم
جونمم براش میدم
شعر و ترانه ( آرزو ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
⚘⚘⚘⚘⚘