عنوان شعر:
یا علی (ع)
بوسیدم و بگذاشتم پیمانه وُ دفتر کنار
تا چرخِ گردون ساز، هم بَر دارد از رویم فشار
دور ِجهان انداختم چشمان ِخود را ناگهان
تا دیدمت، برخاستم گشتم کثیرُالانتشار
هر بیت، یک پیمانه را هر خمره را، یک مثنوی
هر دفتری، آغاز شد صد دفتر از آن، آشِکار
صد بار گفتم، یا علی ده بارِ دیگر ،گویمت
یک سنگ، چون، چوب اَش دوتا شاید به تیغ ذوالفقار
تسبیح کم میآورد هو یا علی هو یا علی
هر دانه دانه اشک شد تا درگه پروردگار
اُمّید با دستان او برخیز و خود را وارهان
گه محضر معشوق خوان گاهی نشین در نزد ِ یار
صادقکیانی
پ.ن:
يَا اَبَا الْحَسَنِ يا اَميرَ الْمُؤْمِنينَ يا عَلِىَّ بْنَ أَبيطالِبٍ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا إِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللَهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَ اللَهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللَهِ.
تقدیم به اُمید عزیز❤🌹
هزار درود بر شما شاعر گرامی
بسیار بسیار عالی قلم زدید
لذت بردم
سبز باشید
سبز بمانید
روز خوش
موفق و پیروز باشید
⚘⚘⚘⚘⚘